tisdag 2 september 2008

Stan, vänner och mat....

Idag har jag hunnit med massor hi hi. Varit och pratat med The G och vi fick mycket sagt. Var ett jättebra möte.....

Sedan skulle jag och S på stan och kolla läget, när vi gått där ett tag så ville hon hem.Vi träffade E och hon och jag gick och käkade lunch på waynes. Jag åt toast var jätte gott. Känner att dom här två dagarna som gått har jag varit massor social och det har kännts bra, men på nått sätt så väntar jag bara på att dalen ska komma och att jag låser in mig igen.....hoppas att det inte blir så igen. Men jag är för lyrisk och speedad. Jag känner igen symptomen, måste försöka varva ned sakta....men de är så jädra svårt att göra de.

Nå ja har varit en jätte bra dag och nu ska jag lalla på lite innan jag ska till jobbet. hi hi

Peace, love and social.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar