måndag 26 januari 2009

Bränna pengar igen...

Efter att ha softat ett tag på hotellet så bar de av till Femman huset igen Älsklingen skulle träffa sin kompis för att fara och se Lordi, men innan de så naturligtvis så han jag med lite mer shopping.

Jag bara älskar Gina, finns ingen bättre affär, joo kanske Cubus, eller dom hamnar nog på samma plats. Det blev gode dyrt, men de blir det alltid när Älsklingen är med. Han bara lastar på saker som jag ser och vill ha. Men man ska inte klaga, de finns ingen karl som min haha... Han är bara bäst!!!

Vi gick till Murveln och tog en kall cider och väntade på att Älsklingens kompis skulle komma, sedan gick jag till hotellet och provade alla mina kläder och packade ihop allt. Min resväska rymmer mer än de man tror, men jag la en massa kläder i Älsklingens västa med. HI HI tur att killar inte packar lika mycket som oss tjejer.

Love, peace and snälla män...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar