onsdag 11 februari 2009

Talförbud i sju dagar...

Naturligtvis så hade min läkare viktigare saker för sig idag än att hålla sin telefontid. Så jag ringde till vårdcentralen för att få prata med en sköterska. Hon var snäll och lovade att en läkare skulle skriva ut min mag medicin, plus att jag skulle få mulipect eller vad de nu heter...

Sedan la hon till att jag inte fick prata på sju dagar, har min röst inte blivit bättre eller att jag fortfarande har ont så ska jag återkomma dit.

De är näst in till omöjligt för mig att vara tyst, alla på jobbet har roligt åt mig när jag måste skriva de jag vill säga...eller när jag glömmer bort mig och pratar.

Ska bli kul och se hur länge jag klarar mig, tror inte att jag klarar en hel dag, hur ska jag kunna klara en hel vecka??

Roligas var nog när jag var tvungen att gå på apoteket och lämna en lapp, med vad jag skulle ha. Shit vad jag skämdes haha

Love, peace and shut up hi hi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar