lördag 20 februari 2010

Mello Deltävling 3...

Mello deltävling 3

1. Bidragets titel: Headlines - Alcazar De är kul att se att alcazar är sig likt och håller samma stil
och den är bra.

2. Bidragets titel: Tonight - Johannes Bah Kuhnke ÖMG!!!!! Han halvpratarsjunger låten, tror att han är bon jovi med sina rörelser NO NO NO!!!

3. Doctor Doctor - Elin Lanto Jag gillar denna låten, beatet är bra. Denna låten kan få gå vidare.

4. Hur kan jag tro på kärlek - Erik Linder En fin sång, bra sjunget. Jag gillar den, den är bra.

5. Yeba - Getty Domein Inte blev den nått bättre för att den sjöngs på ett språk jag inte förstår detta var ingen hit de heller, gå och göm dig.


6. Kom - Timoteij Den var bättre än de jag trodde den skulle vara. Japp denna låten kommer jag att gå omkring och sjunga på. Så förbered er....kom kom kom ....

7. You're Out Of My Life - Darin Oj, pojken har blitt man. Denna låten var bra, jag gillar den vilket i sig är konstigt då jag inte gillar någon av hans låtar i vanliga fall hi hi

8. Heaven Or Hell - Crucified Barbara Denna var bra, bra text bra musik...ingen schlager men väldigt bra.

Blev ingen låt som jag känner ska gå vidare ikväll. Det känns helkonstigt. Men så är de tyvärr ibland, man får inte som man vill.....gillar inte att mello suger.

Kom - gick vidare till globen, vad ska man säga. Jag gillade låten men inte ville jag att den skulle gå vidare. Denna låten kommer man gå omkring och sjunga på.

You're Out Of My Life - Ja, han var väl den enda som var riktigt värd att gå vidare.


Love, peace and mello...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar